درخواست رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دستگاه‌های مسئول؛ برای ازدواج جوانان تسهیل‌گری کنید

سردار سلیمانی گفت: همه کسانی که ظرفیت و توانایی دارند و همه دستگاه‌هایی مسئول، باید ازدواج جوانان را تسهیل کنند؛ ضمن اینکه این امر توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در مراسم اهدای ۴۶۴ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گلستانی اظهارکرد: ازدواج یکی از سنت‌های حسنه است و امروز تعداد قابل توجهی از جوانان میهن اسلامی ما در سن ازدواج قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همه کسانی که ظرفیت و توانایی دارند و همه دستگاه‌هایی مسئول، باید ازدواج جوانان را تسهیل کنند؛ ضمن اینکه این امر توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: سپاه و بسیج در تبعیت از امر رهبر انقلاب، طرح ازدواج آسان را تدارک دیده که در استان‌ها و شهرستان‌ها در حال اجرا است. در گذشته نیز ده‌ها هزار سری جهیزیه از سوی سپاه و بسیج در کشور توزیع شده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: امروز سپاه نینوا استان گلستان نیز ۴۶۴ سری جهیزیه برای تقدیم به زوج‌های جوان تدارک دیده که توزیع آن، انجام شد. البته یک برنامه دیگر هم در روزهای پیش رو در استان گلستان اجرا می‌شود.

کد خبر 1736457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha