بازگشت پیکر مطهر نخستین شهید مدافع حرم گلستانی بعد از ۱۰ سال/ زمان‌بندی مراسمات استقبال، تشییع، وداع و تدفین شهید

پیکر مطهر نخستین شهید مدافع حرم اسات گلستان «غلامعلی تولی» که چند سال قبل در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسیده بود، به خانه بازگشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، غلامعلی تولی نخستین شهید مدافع حرم گلستانی بود که در منطقه خان‌طومان به دست  داعشی‌های تروریست به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش بعد از گذشت حدود ١٠ سال و با انجام آزمایش DNA شناسایی و دقایقی قبل وارد استان شد.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان هم در اطلاعیه‌ای از اصلاحیه زمان‌بندی مراسمات شهید غلامعلی تولی خبر داد.

مراسم استقبال و وداع در گالیکش امروز (جمعه ۱۰ آذر) ساعت ۱۱:۳۰ در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد. همچنین امروز مردم مینودشت ساعت ۱۴ در فلکه مرکزی به سمت مصلی محمد رسول‌ الله(ص) این شهر از پیکر شهید تولی استقبال خواهند کرد. این مراسم در آزادشهر ساعت ۱۴:۳۰ دردمیدان مرکزی آزادشهر انجام می‌شود.
 
پس از آن مراسم استقبال و وداع در علی آباد کتول ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در مسجد جامع این شهرستان برگزار خواهد شد.

مراسم استقبال و وداع در گرگان نیز (جمعه ۱۰ آذر) ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوای این شهر با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهر برگزار خواهد شد.

روز (شنبه ١١ آذر) در ساعت ۸ صبح مراسم استقبال و وداع در دانشگاه علوم پزشکی گلستان (مجموعه فلسفی) و ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان انجام می‌شود.

براساس برنامه اعلام شده مراسم استقبال و تشییع در گنبدکاووس نیز برای روز (شنبه ۱۱ آذر) ساعت  ۱۴ در دانشکده فنی کوثر و ساعت ۱۶ عصر در گلزار شهدای گمنام شهرستان گنبدکاووس پیش‌بینی شده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تولی در گنبدکاووس روز (یکشنبه ۱۲ آذر) ساعت ۹ صبح در معراج الشهدا (از بیمارستان طالقانی تا مسجد قائمیه) برگزار می‌شود و پیکر مطهر شهید ساعت ۱۰ صبح همان روز در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد کاووس به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 1736481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha