۲۵۰ جهادگر برای محرومیت‌زدایی راهی نهبندان شدند

هنری با اشاره به اعزام ۲۵۰ جهادگر برای محرومیت‌زدایی به نهبندان، گفت: با توجه به احصای نیازی که انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار نفر از مردم منطقه چاه عباس اردونی شهرستان نهبندان از خدمات گروه های جهادی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری امروز صبح ( ۱۰ آذر) در حاشیه بازدید از گروه های جهادی مستقر در منطقه چاه عباس اردونی شهرستان نهبندان، اظهار کرد: از ابتدای هفته بسیج ۹ هزار جهادگر خراسان‌جنوبی در نقاط مختلف استان خدمات رسانی داشتند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه مدت زمان خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی با توجه به استقبال بینظر و درخواست جهادگران از هشت به ۱۰ آذرماه افزایش یافت، افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ امسال در قالب قرارگاه های جهادی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی در قالب قرارگاه بدین صورت است که از قبل تمامی نیازها و مشکلات مردم منطقه احصا گردیده و متناسب با نیاز هر منطقه گروه‌های جهادی مختلف برنامه‌ریزی شده و در یک روز تجمیع خدمات در منطقه مشخص شده انجام می‌شود.

هنری ادامه داد: ۲۵۰ جهادگر در منطقه چاه عباس اردونی حضور پیدا کرده و فعالیت این جهادگران طی دو روز برنامه‌ریزی شده است که از این تعداد ۱۵۰ جهادگر بومی شهرستان نهبندان بوده و ۱۰۰ جهادگر تخصصی در حوزه‌های مختلف از سطح استان مشارکت دارند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به احصای نیازی که انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار نفر از مردم این منطقه از شهرستان نهبندان از خدمات گروه های جهادی بهره‌مند شوند.

هنری در ادامه افزود: خدمات گروه‌های جهادی در شهرستان نهبندان شامل خدمات پزشکی، دندانپزشکی، میزخدمت، آموزشی، فرهنگی، فنی مهارتی، موضوعات مرتبط با کودکان و سایر موارد می‌شود.

وی به پیش‌بینی برنامه‌های آموزشی توسط گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: با توجه به بررسی مشکلات مردم منطقه یکی از مهمترین مشکلات اهالی چاه عباس اردونی سرویس بهداشتی و گازرسانی داخل مساکن محرومان بود که تلاش می‌شود با کمک ظرفیت‌های مختلف از جمله کمیته امداد و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه این مشکلات برطرف شود.

کد خبر 1736502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha