نماینده متدین اهل خیانت نیست

حجت الاسلام دروندپور با اشاره به اینکه نماینده‌ای که متدین باشد، خیانت نخواهد کرد، گفت: نماینده متدین کوتاهی و سستی نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زرین دشت، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور امروز جمعه (۱۰ آذر) در خطبه های نماز جمعه زرین وشت ضمن گرامیداشت  ۱۰ آذر روز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی، به اعتباری، حساس‌ترین و مؤثرترین نهاد قانونی کشور است.
 
وی افزود: اگر نماینده‌ای به انقلاب، کشور ، قانون اساسی و مصالح کشور  اعتقادی نداشته و برایش مهم نباشد، اگر چنین نماینده ای به مجلس راه پیدا کند هم  مجلس  و هم ملّت و کشور را هم خراب می کند.

 امام جمعه زرین دشت اضافه کرد: اگر نماینده‌ای به مجلس برود که از مسائل کشور درک لازم را نداشته  و فاقد هوشمندی، آگاهی، سواد و معرفت لازم باشد، این به درد مجلس  نمیخورد.

وی بیان‌کرد: نماینده‌ای که متدین باشد، شما خاطرتان جمع است که خیانت نخواهد کرد؛ کار خلاف نخواهد کرد؛ حتّی کوتاهی و سستی نخواهد کرد.

حجت الاسلام دروند پور ابراز کرد: نماینده‌ متدین، از تریبون مجلس برای گفتن سخن ناحق، استفاده نمی کند و مصالح انقلاب و کشور را بر مسائل شخصی یا گروهی، مقدّم می داند.

او ادامه داد: یک نماینده برای کارآمد بودن باید انقلابی باشد و روحیه نشاط، امید، قوّت  و انقلابی گری در او وجود داشته باشد تا بتواند راه‌هایی را که به نظر بن‌بست میرسد، بشکافد و پیش برود.

خطیب جمعه زرین دشت گفت: نماینده مجلس باید دلسوز مردم  به‌خصوص طبقات محروم باشد و برای آنها کار و فکر کند.

حجت الاسلام دروند پور تصریح کرد: نمایندگان مجلس مراقب باشند تا خود را وام‌دار ثروتمندان و قدرتمندان و امثال این‌ها نکنند.

امام جمعه زرین دشت گفت:  این ملّت، ملّت شجاع و آزاده‌ای است؛ ملّتی است که تهدید قدرت های متکبّر جهانی او را به عقب نمی‌نشاند؛ بنابراین نماینده‌ او هم باید شجاع باشد و نترسد.
 

کد خبر 1736516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha