ارتش و سپاه اراده کند ناوهای آمریکا را به قعر دریا می‌فرستد

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مظهر صلابت کشور است،گفت: ما به آمریکا و نظام استکبار می‌گوییم امروز اگر ارتش، سپاه و حوزه مقاومت اراده کنند تمام ناوهای جنگی شما را به قعر دریا می‌فرستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر انزلی، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان‌اینکه این روزها افکار عمومی دنیا و به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی به‌ شدت خشمگین است، اظهارکرد: هر روز اعتراضات گسترده در اروپا و آمریکا علیه جنایات اشغالگران صهیونیست بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت بندر انزلی با بیان‌اینکه در این کشورها شکاف شدیدی بین مردم  و دولت‌ها به وجود آمده است، افزود: آمریکا تلاش می‌کند همه متحدانش را به حمایت از رژیم صهیونیستی وادار کند اما موضع اسپانیا و نروژ در دفاع از ملت فلسطین و به رسمیت شناختن کشور فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیست شکاف در ائتلاف ناتو ایجاد کرده است.

وی تصریح‌کرد: با توجه به حمایت‌های فراینده مردمی از فلسطین، شناسایی کشور فلسطین در سایر کشورهای غربی در آینده بعید نیست و ابتکار اسپانیا و نروژ مسیر را برای شناسایی کشور فلسطین بازکرده است.

حجت‌الاسلام حبیبی در ادامه در خصوص انتخابات،خاطرنشان‌کرد: امام خمینی(ره) فرمودند:« نماینده تراز اسلامی و مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید، نماینده‌ای که دل در گرو ملت داشته باشد و به وظیفه اصلی و خطیر نمایندگی عمل کند و حاشیه نرود.»

خطیب موقت نماز جمعه بندر انزلی، صداقت و صراحت در صیانت از مصالح کشور را از ویژگی‌های آیت‌الله مدرس عنوان کرد و گفت: آیت‌الله مدرس بصیر، استعمار ستیز و مردمی بود و روحیه خدمت داشت.

وی ادامه داد: آیت‌الله مدرس فرمود« خدا دو چیز را به من نداده، یکی ترس و دیگری طمع و هر کس با مصالح ملی و امور مذهبی همراه باشد من هم همراه او هستم» و برای همین هم به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام حبیبی به ۷ آذر سال ۱۳۵۹ روز رشادت و مجاهدت نیروی دریایی ارتش در عملیات مروارید اشاره کرد و افزود: اقدامات غرورآفرین ناوچه پیکان و تکاوران نیروی دریایی در انهدام ۲ سکوی البکر و الامیه توان اقتصادی نظامی رژیم بعث را از هستی ساقط کرد و نیروی دریایی عراق را از پا انداخت.

امام جمعه موقت بندر انزلی با بیان‌اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مظهر صلابت کشور است، اضافه‌کرد: عبور از کانال سوئز، حضور در دریای کارائیب، خلیج عدن و اقیانوس هند برای اولین‌ بار توسط دریادلان نیروی دریایی ارتش قدرت این نیرو را به اثبات رساند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در فرازی از قطعنامه ۵۹۸ خطاب به آمریکایی‌ها گفت تا دیر نشده ازخلیج فارس بیرون بروید چرا که همیشه اینگونه نیست که هواپیماهای مسافربری ما توسط ناوهای جنگی شما سرنگون شود و ممکن است فرزندان انقلاب ناوهای جنگی شمارا به قعرآب‌های خلیج فارس بفرستند، افزود: ما به آمریکا و نظام استکبار می‌گوییم امروز اگر ارتش، سپاه و حوزه مقاومت اراده کنند تمام ناوهای جنگی شما را به قعر دریا می‌فرستند.

حجت‌الاسلام حبیبی با گرامیداشت یاد و خاطره میرزا کوچک‌خان جنگلی به فرموده مقام معظم رهبری که فرموده‌اند«حرکت میرزا یک حرکت صد درصد اسلامی وایرانی است» اشاره کرد و ادامه داد: میرزا کوچک‌خان به خاطر پایبندی‌اش به اسلام، جذب تفکّر مارکسیستی نشد و استقلال را حفظ کرد.

امام جمعه موقت بندر انزلی گفت: میرزا کوچک‌خان جنگلی یک واحد مینیاتوری از نظام اسلامی و جمهوری اسلامی را در رشت و در همان محدوده‌ی خاص خودش گیلان به وجود آورده است.

کد خبر 1736521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha