همه مردم برای رفع نیازمندی های معلولان وظیفه دارند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: دولت اگر چه خدماتی برای معلولان در نظر می گیرد اما قدرت آن را ندارد همه معضلات این قشر را رفع کند، لذا همه مردم برای رفع نیازمندی های معلولان وظیفه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلمیانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با بزرگداشت روز جهانی معلولان گفت: خدمت به معلولان مصداق جهاد در راه خداست.

امام جمعه آران و بیدگل بهترین راه رفع مشکلات معلولان را تعاون خواند و افزود: دولت اگر چه خدماتی برای معلولان در نظر می گیرد اما قدرت آن را ندارد همه معضلات این قشر را رفع کند، لذا همه مردم برای رفع نیازمندی های معلولان وظیفه دارند.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه بیان داشت: سیاست امام راحل این بود که همه امور را با مردم به پیش می برد و این سیاست بایستی در جامعه گسترش یابد.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: منابع و اعتبارات دولتی برای معلولان بایستی به مساوات تقسیم شود.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: از ویژگی های شهید مدرس این بود که تحدید، تطمیع و تزویر در او جایی نداشت.

امام جمعه آران و بیدگل خاطر نشان کرد: نماینده های مجلس می توانند بخش بزرگی از دغدغه های مردم را رفع کنند و جایگاه مجلس در نظام اسلامی جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذاری است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: کسی که نماینده مجلس شد باید پای عهد نمایندگی که با مردم بسته است بماند چرا که اگر در بین راه صندلی او خالی شد شخص دیگری نمی تواند از این جایگاه مردم در مجلس دفاع کند.

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: این موضوع یک ضعف قانونی است که خود نمایندگان باید با قانونگذاری، این موضوع را رفع کنند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: شجاعت، ایمان و تقوا و بصیرت از ویژگی های نماینده انقلابی است و مردم در انتخابات مجلس باید فردی را انتخاب کنند که از این ویژگی ها برخوردار باشد.

کد خبر 1736533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha