حضور بانوان در مساجد اثرگذارتر می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: با تاسیس کانون های تخصصی ویژه خواهران، حضور بانوان در مساجد اثرگذارتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در مرحله استانی دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران در زاهدان بیان داشت:  فراخوان تاسیس کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران از طریق رابطین در سطح مساجد استان سیستان و بلوچستان داده شد تا اینکه  تعدادی از بانوان علاقمند در حوزه های فرهنگی و تربیتی فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir  دریافت کرده اند و با تأیید امام جماعت یا هیأت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران نموده اند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

  وی افزود:  مرحله استانی دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران برای آشنایی خواهران با کانون های فرهنگی و هنری خواهران، لزوم کار فرهنگی توسط خواهران در مساجد، جامعه و محلات با رعایت همه شئونات اسلامی  برپا شده است.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان یادآور شد: در این جلسه حجت الاسلام جهانشاهی مدیرکل تبلیغات اسلامی در مورد کار تشکیلاتی در مساجد و سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در موضوعات فعالیت، ساختار و تشکیلات کانون های فرهنگی و هنری سخنرانی خواهند کرد.                                                                                              

 وی با بیان اینکه مرحله بعدی  دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران به صورت مجازی برپا  می شود، افزود: مرحله پایانی  دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران در تهران برگزار می شود که پس از اخذ آزمون گواهینامه اهدا می شود.

کد خبر 1736540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha