تشریح برنامه‌های سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» امروز(۱۱ آذر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه از سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، دیدار با نهادها و دستگاه‌های فرهنگی دولتی از جمله برنامه های نوبت صبح خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این سفر روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه جاری صورت می گیرد، افزود: دیدار با هنرمندان و شاعران، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی استان، دیدار با مبلغین و مبلغات، دیدار با اعضای فرهنگی و خانواده شهدا نیز در نوبت عصر صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدارها دیدگاه ها و تحلیل های فرهنگی افراد مطرح و با حضور مسئولان استانی به بررسی وضعیت فرهنگی و تعیین راهبردها پرداخته می شود.

حجت الاسلام افتخاری خاطرنشان کرد: این نشست‌ها باعث می‌شود که شناخت واضح‌تری از میدان داشته باشیم، از راهنمایی‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند شده و همچنین از نیروهای خدوم در حوزه فرهنگ متناسب با ظرفیت‌های استان، استفاده کنیم.

کد خبر 1736624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha