مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند همکاری اصحاب رسانه است

قناعت با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند همکاری اصحاب رسانه است گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت پایدار و قدرت چانه‌زنی نظام اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت صبح امروز شنبه ( ۱۱ آذر) در دیدار سخنگوی و دبیر هیئت دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه‌ای و طلاب استان اظهار کرد:  در شورای اطلاع‌رسانی استان اتفاقات خوبی رقم خورده است و نسبت به گذشته اطلاع‌رسانی خوبی در حال انجام است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اما همچنان در مقابل حرکات و برنامه‌های دشمن با ضعف در حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی مواجه می‌شویم، گفت: در مقابل اقدامات فراوانی که دولت سیزدهم انجام می‌دهد انعکاس آن به مردم کافی و هنرمندانه نیست.

وی ادامه داد: در تقابل بین جمهوری اسلامی ایران و نظام سطله در محورهای مختلف شاهد عقب راندن دشمن هستیم اما در حوزه اطلاع‌رسانی نتوانسته‌ایم دشمن را به عقب برانیم که نشان‌ می‌دهد دشمن در این زمینه قدرت بالایی دارد و ما نتوانسته‌ایم علی‌رغم همه تلاش‌ها خود را به‌روز و قوی کنیم.

قناعت بر افزایش تعامل و هم‌افزایی بیشتر در حوزه اطلاع‌رسانی تأکید کرد و گفت: امسال انتخاباتی بسیار مهم و حیاتی در پیش‌رو داریم و این اولین انتخابات در دولت سیزدهم و بعد از اغتشاشات سال گذشته است که با حمایت مردم و به ویژه رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب این اغتشاشات را پشت سر گذاشتیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رمز فتنه دشمن در انتخابات کاهش مشارکت است، افزود: باید رسانه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی امسال موضوع انتخابات جدی‌تر گرفته شود و درصد مشارکت بسیار بالا باشد تا امنیت پایدار را رقم بزند و قدرت چانه‌زنی نظام اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی بالا ببرد.

سفر یک روزه سخنگو و دبیر هیئت دولت به خراسان جنوبی صبح امروز با استقبال استاندار و جمعی از مدیران در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند آغاز شد.

سخنگوی دولت در ابتدای ورود به خراسان جنوبی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان به مقام شامخ شهید گمنام مدفون در استانداری ادای احترام کرد. نشست با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه‌ای و طلاب بیرجند و حضور در جمع دانشجویان از جمله این برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر یک روزه است. 

سخنگوی دولت در این سفر با اساتید و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه های استان هم دیدار خواهد داشت و در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و کاشت یک میلیارد درخت حضور خواهد یافت.

کد خبر 1736630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha