فضای مجازی به عنوان آسیبی جدی در کمین فرزندان است

دادستان کل استان لرستان با اشاره به اینکه امروز فرزندان ما درگیر فضای مجازی هستند، گفت: این فضا به عنوان آسیبی جدی فرزندان ما را تحت تاثیر قرار می دهد و برای جلوگیری از آسیب ها باید در تربیت فرزندان نظارت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، داریوش شاهون وند، امروز(۱۱آذر)، در همایش بررسی چالش ها و آسیب های اجتماعی و فرزند آوری از دیدگاه رهبری در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهارداشت: با توجه به رصد متهمان می توان گفت که بیشترین آسیب ها به دوران کودکی و تربیت و نظارت هایی که می توانستیم در تربیت فرزندان داشته باشیم، از آن غافل شده ایم بر می گردد.

دادستان کل استان افزود: بزرگترین ضربه ای که بر پیکره خانواده وارد می شود این است که از خانواده غافل می شویم.

وی ادامه داد: هرگاه احساس کردیم که در تربیت فرزند روند درستی پیش می رویم و فرزندان ما تخلف نمی کنند یا راه درست را می روند، این به معنای شکست ما است.

شاهون وند با بیان اینکه در پرونده های مهمی همچون سرقت و قتل عمد که بررسی می شود، نوع و انگیزه ارتکاب به جرم را نیز می پرسیم از متهم می پرسیم، عنوان کرد: این مهم از لحاظ اجتماعی و بررسی چالش ها مهم است.

وی ادامه داد: بحث تبعیذ پدر و مادر در برخورد با فرزندان یکی از مسائلی است که سبب می شود بر روحیه فرزندان تاثیر بگذارد.

دادستان کل استان با بیان اینکه نحوه برخورد با فرزندان و همسر از لحاظ روحی و روانی همواره مورد تاکید است، گفت: نحوه برخورد ما نباید با فرزندان یکسان باشد بلکه باید به شرایط روحی فرزند توجه داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به پیشرفت تکنولوژی باید به همان تناسب نظارت ها و برخورد با خانواده ها متفاوت باشد، گفت: امروز آسیب ها در قالب فضای مجازی در کمین فرزندان ما است.

کد خبر 1736699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha