فوت 2 نفر از زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) گچساران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران حرم بی‌بی حکیمه(س)، گفت: در این حادثه دو زن بر اثر جراحات زیاد در دم جان باختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کاظم فلاحی دوست» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: یک دستگاه خودوی ون زائرانی که از استان اصفهان به زیارت مرقد بی‌بی حکیمه ( خواهر امام رضا ع ) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند در مسیر گچساران - بی‌بی حکیمه دچار سانحه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد، گفت: نیروهای امدادی از اورژانس، هلال احمر و نفت حوزه گچساران با تجهیزات لازم درمانی و همچنین پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: کار انتقال مصدومان به مراکز درمان به وسیله یک دستگاه آمبولانس از شهرستان دیلم و چهار دستگاه آمبولانس از شرکت نفت گچساران و پایگاه بین جاده‌ای بی‌بی حکیمه گچساران انجام شد.

فلاحی دوست خاطرنشان کرد: در این حادثه دو زن بر اثر جراحات بالا در دم جان باختند و ۱۲ سرنشین دیگر به بیمارستان‌های شهرستان گچساران انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به اینکه محور بی‌بی حکیمه (س) کوهستانی و دارای پیج‌های خطرناک است، رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را کامل رعایت کنند.

بارگاه و مرقد مطهر حضرت بی‌بی حکیمه (س) دختر امام موسی بن جعفر (ع) و خواهر امام رضا (ع)، در ۸۰ کیلومتری جنوب دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

کد خبر 1736705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha