اهدای بیش از ۱۵۹ هزار نسخه کتاب در جشنواره «نذر کتاب» استان فارس

فیروزی از اهدای بیش از ۱۵۹ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان فارس در چهار ماه اول جشنواره مردمی نذر کتاب خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمدحسین فیروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال گسترده مردم فارس از جشنواره نذر کتاب گفت: بعد از گذشت  چهار ماه از جشنواره، تا ۱۰ آذرماه، مردم نیک‌اندیش فارس ۱۵۹و ۲۸۴ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا کرده‌اند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با اشاره به اینکه این آثار به همت ۴ هزار و ۷۴۸ خیّرکتاب‌دوست فارس اهدا شده است، افزود: ارزش کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌های عمومی فارس بیش از ۹۶میلیارد یال است. 

فیروزی با اشاره به اینکه نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار «به کتاب هایت بال بده» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است، اظهار کرد: این جشنواره از تاریخ ۲۰ مردادماه آغاز شده و با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد. 

وی افزود: علاقه مندان می توانند کتاب های خود را به کتابخانه‌های عمومی استان فارس اهدا نمایند. آدرس کتابخانه های عمومی در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه ها قابل مشاهده است.

کد خبر 1736729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha