۱۳۰ مبلغ شاخص در ایام فاطمیه به نقاط مختلف اصفهان اعزام می شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۱۳۰ مبلغ شاخص از طرف این اداره کل در ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان اصفهان برای تبلیغ و فعالیت در جهت جذب به مساجد اعزام می شوند.

حجت الاسلام «مهدی فوقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به در پیش بودن فاطمیه دوم اظهارداشت: در این ایام برنامه های شاخص فرهنگی و مذهبی توسط کانون ها و هیات های مردمی در مساجد و مراکز دینی اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به تنوع برنامه های فرهنگی این ایام افزود: نباید ایام فاطمیه مغفول بماند و برای انجام برنامه شکوه مند و با محتوا هیات های مذهبی و روحانیون وارد عمل خواهند شد و هیات اندیشه ورز نیز برای آن تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ مبلغ شاخص استان اصفهان شناسایی و نشستی با آن ها برگزار شد، تصریح کرد: این افراد عضو هیات اندیشه ورز بودند و پیرامون هر چه بهتر برنامه های این ایام بحث و گفتگو شده است.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به اعزام این تعدد مبلغ از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی در سراسر استان اصفهان اذعان داشت: محتوا بخشی به برنامه های این ایام و تلاش برای جذب به مسجد در اولویت کاری همسو با انجام برنامه های مذهبی از جمله سخنرانی در ایام فاطمیه است.

وی اضافه کرد: در اولویت جذب به مساجد نسل جدید اهمیت خاصی دارند که این ۱۳۰ مبلغ بر اساس برنامه ریزی هیات اندیشه ورز پیش خواهند رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تقویت ارتباط روحانیون با مردم و ارائه محتوا هدفمند و عمیق به جامعه را از وظایف این قشر بیان کرد و خاطرنشان کرد: در جلسات اندیشه ورز موضوعات مرتبط با جذب خالصانه مردم به مساجد و هیات های مذهبی پیگیری و دنبال می شود.

وی اضافه کرد: هیات اندیشه ورز جذب جوانان و نوجوانان به مسجد نشست هایی را برگزار و بر اساس بحث و گفتگو در این خصوص راهکار و برنامه ارائه می شود.

حجت الاسلام فوقی سن جوان، انگیزه و خلاقیت را از ویژگی های شاخص ۱۳۰ مبلغ اعزامی به مناطق استان اصفهان اعلام کرد.

کد خبر 1736765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha