جوانان فلسطینی با بهره‌گیری از توان جوانان ایرانی پیروز میدان خواهند بود

زغموت گفت: جوانان فلسطینی با بهره‌گیری از توان و حمایت جوانان ایرانی و سایر کشورهای مسلمان پیروز میدان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، شیخ محمدنمر زغموت در جمع مردم مومن شهر سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: ایستادگی جوانان فلسطینی در برابر دشمنان خدا درس ایستادگی و مقاومت برای همه جوانان جهان است.
وی با اشاره به شهادت بسیاری از جوانان فلسطینی افزود: مجاهدت همین جوان‌ها موجب بیرون راندن دشمن از سرزمین فلسطین خواهد بود.

جوانان فلسطینی با بهره‌گیری از توان جوانان ایرانی پیروز میدان خواهند بود

رییس شورای اسلامی فلسطین در لبنان بیان کرد: جوانان فلسطینی با بهره‌گیری از توان و حمایت جوانان ایرانی و سایر کشورهای مسلمان پیروز میدان خواهند بود و قطعا معنویت بالای مردم فلسطین و استقامت و صبر آنها در برابر دشمنان اسلام و پیامبر اسلام موجب شده تا با همین ایمان و معنویت در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

شیخ زغموت یادآور شد: همه مردم ما در فلسطین با ایستادگی و مقاومت خود در برابر دشمنان خدا می‌جنگند و تا زمانیکه به پیروزی دست نیابیم از مجاهدت دست برنخواهیم داشت.

جوانان فلسطینی با بهره‌گیری از توان جوانان ایرانی پیروز میدان خواهند بود

وی با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل بیان کرد: امام خمینی(ره) انقلابی بنیان نهاد که از همان ابتدای شکل‌گیری برای آزادی فلسطین گام برداشت و یک روز را به نام قدس نام گذاشتند و ایشان هیچگاه از حمایت مادی و معنوی از کشور فلسطین دست نکشیدند و امام خامنه‌ای هم راه ایشان را ادامه دادند و مردم مظلوم فلسطین را هیچگاه تنها نگذاشتند.ابزارک تصویر

کد خبر 1736780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha