شورای جهادی، وحدت و همدلی بین گروه های جهادی ایجاد می کند

مسئول مجمع جهادگران خراسان شمالی گفت: شورای جهادی می تواند هماهنگی، وحدت و همدلی بین گروه های جهادی ایجاد کند.

ابوالفضل طراوتی، مسئول مجمع جهادگران خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای جهادی شهرستان شیروان اظهارکرد: یکی از وظایف شورای جهادی، ایجاد هم افزایی بین گروه‌های جهادی و نهادها و ارگان های دولتی است.

وی بیان کرد: برای حمایت از افرادی که در اردوهای جهادی دچار سانحه می‌شوند لایحه حمایتی قانون شهدای جهادی به مجلس ارسال شده لیکن حدود ۲ سال بلاتکلیف مانده که ما این مطالبه را همچنان از نمایندگان مجلس داریم.

 طراوتی عنوان کرد: در استان خراسان شمالی پنج قرارگاه پهنه ای عملیات جهادی برای حمایت از گروه های جهادی در مواقع بحران در حال تجهیز است که یکی از این قرارگاه ها در شیروان قرار دارد.

 مسئول مجمع جهادگران خراسان شمالی بیان کرد: تلاش بر این است بعد از اینکه وارد یک روستا می‌شویم در وهله اول مشکل اصلی آنجا را شناسایی کرده و در گام بعدی با توجه به آن مشکل و تخصص اعضای گروه قدم در میدان بگذاریم چراکه موفقیت در کار محرومیت زدایی نیز نیاز به تخصص و دانش دارد که اگر بدون مجهز بودن به این ابزار وارد حیطه کار جهادی شویم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

به گفته طراوتی روز گذشته انتخابات شورای جهادی شهرستان با حضور مسئولان و اعضای گروه های جهادی شیروان برگزارشد که در پایان ۹ نفر شامل آقایان ساجدی، اولیایی، نکوییان، محمدزاده، یزدانی، سعدی حداد، وظیفه شناس و خواهران، اصلی و حاتمی نسب به عنوان هیئت رئیسه شورای جهادی شهرستان شیروان انتخاب شدند.

 در انتخابات داخلی هیئت رئیسه، علی ساجدی به عنوان مسئول شورای جهادی شهرستان شیروان منصوب شد.

کد خبر 1736787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha