تربیت دینی در کنار تحصیل علمی دانش آموزان مورد توجه باشد

به گفته رفیعی، اگر معنویت و اخلاق قرآنی با آموزش علمی و تحصیلی همراه باشد، زمینه ساز تربیت انسان کامل برای خدمت به جامعه فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در آیین استانی رویداد قرآنی آوای آسمانی که در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد با اشاره به جایگاه قرآن کریم در تربیت انسان گفت: اگر معنویت و اخلاق قرآنی با آموزش علمی و تحصیلی همراه باشد، زمینه ساز تربیت انسان کامل برای خدمت به جامعه فراهم می شود.

وی با یادآوری اینکه تمرکز بر المپیادهای علمی منجر به تربیت انسان تک بعدی و تک ساحتی شد، گفت: این نوع تربیت آسیب هایی را نیز به همراه دارد از اینرو باید تربیت معنوی و مباحث تربیتی هم در کنار تربیت علمی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اسلام جایگاه ویژه ای برای زنان قائل است و باید از این ایام برای تبیین جایگاه زن و دختران در اسلام استفاده کرد.

رفیعی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل گفت: جنایات این رژیم کودک کش برکسی پوشیده نیست و امیدواریم به زودی شاهد محو این غده سرطانی باشیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز بر ضرورت اجرای برنامه های قرآنی در مدارس استان اشاره کرد و گفت: اجرای این برنامه ها به ویژه در مدارس غیرانتفاعی جزو اولویت ها است.

علی اسماعیلی با یادآوری اینکه شکرگزار هستیم که به برکت نظام جمهوری اسلامی در فضای قرآنی تنفس می کنیم، گفت: این رویداد قرآنی همزمان با ۱۰ هزار مدرسه غیرانتفاعی و هیات امنایی کشور، در ۲۰۰ مدرسه استان زنجان اجرا می شود.

کد خبر 1736870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha