شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کانون موثر در اشاعه مولفه‌های فرهنگی در جامعه است

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فعالیت های گسترده شورای هماهنگی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کانون موثر در اشاعه مولفه‌های فرهنگی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز یکشنبه (۱۲ آذر) در دیدار با حجت‌الاسلام موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در اراک، با اشاره به فعالیت های گسترده شورای هماهنگی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کانون موثر در اشاعه مولفه‌های فرهنگی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه باید با برنامه‌ریزی کارشناسی، هجمه‌های فرهنگی دشمنان که پایه‌های نظام و اعتقادات جوانان را نشانه رفته است در نطفه خفه کرده، افزود: دشمنان امروز با روش دیگری در صدد ضربه زدن به ارزش های اسلامی هستند که باید این توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید ضمن حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در راستای آگاه‌سازی آحاد جامعه به‌ خصوص جوانان و نوجوانان از دستاوردهای نظام گام‌های اساسی بردارد، خاطر نشان کرد: نسل جوان و نوجوان باید بیش از پیش با دستاوردهای نظام مقدس اسلامی آشنا شوند، چرا که این مهم خود گامی در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن و پویایی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، اشاره کرد و گفت: ایشان همواره بر تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) تاکید دارند و این مهم باید مورد توجه همه نهادها به‌خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به فعالیت های گسترده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مناسبت های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کرده و مردم انقلابی و ولایتمدار استان نیز همواره حضور پرشوری در این مناسبت‌ها دارند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: شاهد آغاز حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه هستیم که این مهم دل همگان را به درد آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اضافه کرد: از آغاز این جنگ و جنایات صهیونیست ها، چند راهپیمایی با عظمت و مردمی با سازمان‌دهی‌های این شورا در استان برگزار شد که جای تقدیر دارد.

کد خبر 1736872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha