نمایشگاه طراحی پوستر فرشتگان شهید در بیرجند گشایش یافت

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه طراحی پوستر رویداد هنری فرشتگان شهید در بیرجند خبر داد و گفت: در این رویداد ۲۳ پوستر از ۲۱ هنرمندان استان با موضوع و محوریت کودکان مظلوم غزه به تصویر کشیده شد.

مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی - در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به برپایی نمایشگاه رویداد فرشتگان شهید در قالب طراحی پوستر، گفت: نمایشگاه رویداد هنری فرشتگان شهید در قالب چندین رشته هنری شامل خوشنویسی ، طراحی پوستر ، داستان نویسی ،شعر و سرود با هدف همبستگی با مردم و کودکان مظلوم غزه برگزار شده است.

وی افزود: در این رویداد ۲۳ پوستر از ۲۱ هنرمندان استان با موضوع و محوریت کودکان مظلوم غزه به تصویر کشیده شد.

کریمیان با اشاره به آغاز کار نمایشگاه فرشتگان شهید گفت: این نمایشگاه نقاشی و پوستر در محل نگارخانه بهمن حوزه هنری دایر شده و تا پنجشنبه ادامه دارد و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

وی هدف از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر را اعلام همبستگی با مردم و کودکان مظلوم فلسطین و مقابله با نسل کشی رژیم صهیونسیتی اعلام کرد و یادآور شد: هنرمندان آثار خود را به خنده های به آسمان رفته کودکان غزه تقدیم کردند.

به گفته وی در بحث سرود هم در زمینه مردم و کودکان مظلوم غزه تعدادی سرود تولید شده است و امشب سرود غزه در خون در فرهنگسرای شهرداری رونمایی می شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: در رشته خوشنویسی هم ۲۵ اثر از ۱۵ هنرمند استان در معرض دید عموم قرار گرفت و در زمینه شعر هم دو نشست ادبی با نام طوفان الاقصی و نسل کشی در غزه به همت حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار شد.

کد خبر 1736895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha