ایجاد ناامیدی یکی از نقاط هدف دشمن در جامعه است

حجت‌الاسلام موسی پور گفت: یکی از نقاط هدف دشمن در شرایط فعلی، ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمدحسین موسی‌پور عصر امروز یکشنبه (۱۲ آذر) در جریان سفر خود به استان مرکزی در نشست هم‌اندیشی و دیدار با علما و روحانیون که در استانداری مرکزی برگزار شد، با اشاره به نقش علما و روحانیون، گفت: روحانیون وظیفه و رسالت سنگینی در امور مختلف دارند که یکی از آنها تلاش در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.  

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به شرایط امروز کشور و توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: در این برهه زمانی، انتخابات نسبت به زمان های دیگر حساستر است و شرکت در آن از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات، بیان کرد: رهبر انقلاب برای اولین‌بار در ابتدای سال و حتی یک سال قبل از برگزاری به موضوع انتخابات پرداختند و این نشان از اهمیت این موضوع است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های انقلاب در شرایط عادی نبوده و همواره مورد تهدید و توطئه های دشمنان بوده است، ادامه داد: موفقیت ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف با وجود همه مشکلات، سختی‌ها و کمبودها، بسیار بوده است و این نظام مقدس همواره به سمت قله های سعادت و پیشرفت در حال حرکت است.  

وی القای یاس و ناامیدی را یکی از توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: یکی از نقاط هدف دشمن در شرایط فعلی، ناامیدسازی و القای اینکه، جمهوری اسلامی در طی سال های بعد از انقلاب کاری نکرده، می باشد که ملت ایران باید هوشیار باشند و با توجه به دستاوردهای نظام و تبیین این دستاوردها، بار دیگر این توطئه ها را خنثی کنند.

حجت‌الاسلام موسی پور در ادامه با اشاره به اینکه روحانیون طلایه‌داران انقلاب هستند، خاطر نشان کرد: باید مراقبت‌های ویژه را به کار گیرند تا دچار انفعال نشوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و خاطر نشان کرد: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما همه باید تلاش کنند تا مشکلات یکی پس از دیگری حل و گره‌گشایی شود.

کد خبر 1737006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha