تحقیقات «لوموند» ادعای دروغین صهیونیست‎‌ها را درباره بیمارستان شفا برملا کرد

جنبش حماس تاکید کرد: تحقیقات روزنامه «لوموند» درباره بیمارستان شفا، ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی را که به دنبال توجیه جنایات خود علیه فلسطین بود، برملا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، جنبش حماس اعلام کرد: تحقیقات روزنامه فرانسوی «لوموند» در مورد بیمارستان شفا شاهدی جدید بر دروغ‌هایی است که رژیم صهیونیستی با تبلیغات گمراه‌کننده خود به دنبال تبلیغ به جهانیان برای توجیه جنایات خود علیه مردم فلسطین بود.

عزت الرشق، یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس، در بیانیه‌ای گفت: تحقیقات روزنامه لوموند ادعاهای صهیونیست‌ها درباره استفاده حماس از بیمارستان شفا به عنوان مقر فرماندهی، کنترل و مدیریت عملیات نظامی را رد می‌کند.

وی افزود: این تحقیقات شواهد جدیدی است که به چندین تحقیقات حرفه‌ای بین‌المللی دیگر اضافه شده است و نادرستی آنچه را که رژیم صهیونیستی با تبلیغات گمراه‌کننده خود به دنبال تبلیغ در جهان برای توجیه جنایات خود و جنگ نسل‌کشی است را ثابت کرده است.

وی تاکید کرد: تمامی این اقدامات علیه مردم ما و تخریب بخش پزشکی و از کار انداختن بیمارستان با هدف سوق دادن شهروندان به مهاجرت اجباری از سرزمین خود صورت گرفته است.

الرشق خاطرنشان کرد: دادگاه کیفری بین‌المللی و دیگر دادگاه‌های ذی‌صلاح مسئول مجازات نهاد جنایتکار و رهبران نازی آن در قبال جنایاتی که علیه مردم فلسطین ما مرتکب شده‌اند و تخریب سیستماتیک تمامی تأسیسات زندگی در نوار غزه هستند.

کد خبر 1737034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha