شبکه‌های رسانه‌ای معاند در صدد ضربه به انتخابات اسفندماه هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از ماه‌ها پیش دشمن با تمام توان خود از انتخابات پیش رو استفاده کرده و آن را فرصتی جهت ضربه زدن به نظام تلقی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان از رصد جرائم و تخلفات انتخاباتی توسط دادستان های سراسر استان خبر داد و افزود: فعالیت کاندیداها هم توسط دبیرخانه مرکزی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی نیز رصد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی در انتخابات در مراحل مختلف  قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در قانون جدید انتخابات داوطلبان نمایندگی مجلس می توانند به صورت مساوی و عادلانه از امکانات و ظرفیت های پیش بینی شده از سوی حاکمیت استفاده کنند و سازمان بازرسی استان برای بهره مندی عادلانه نامزدها از امکانات موظف به نظارت بر این موضوع است.


حجت‌الاسلام حمیدی به تشکیل شعبه‌های ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی کاندیداها در مرکز استان و شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: در صورت نیاز تعداد این شعب افزایش خواهد یافت.


حجت الاسلام حمیدی وظیفه دستگاه قضا مبنی بر نظارت بر حُسن اجرای قوانین را مورد توجه قرار داد و گفت: دستگاه قضایی استان کرمان این وظیفه مهم را با رصد فضای حقیقی و مجازی انجام خواهد داد.
 

وی با اشاره به اقدامات شبکه های رسانه ای معاند در خصوص کم رنگ جلوه دادن اهمیت انتخابات بیان کرد: از ماه‌ها پیش دشمن با تمام توان خود تلاش می‌کند از انتخابات پیش رو استفاده کرده و آن را فرصتی جهت ضربه زدن به نظام تلقی کرده است.

کد خبر 1737039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha