افزایش ۴۰ درصدی مستمری بگیران جامعه هدف بهزیستی نهبندان

ایروانی با اشاره‌ به افزایش ۴۰ درصدی مستمری بگیران جامعه هدف بهزیستی گفت: دو درصد جمعیت نهبندان دارای معلولیت هستند لذا باید اعتبارات این شهرستان نسبت به شهرستان های دیگر ویژه دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی امروز (۱۲ آذر) در جمع رئیس بهزیستی و جمعی از جامعه معلولین شهرستان نهبندان اظهار کرد: خدماتی خوبی در حوزه معلولان انجام شده است اما باید اقدامات بیشتری برای این جامعه در دستور کار باشد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ما در این دنیا همسفر هستیم و باید دست گیر یکدیگر باشیم، افزود: نباید بدون توجه به اطراف و انسان های دیگر زندگی کرد چراکه بسیاری از توفیقات دنیایی و اخروی در همین توجه به همنوع حاصل می شود.

ایروانی کار در مجموعه بهزیستی را متفاوت از سایر دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: این اداره باید برای روستاهای پر آسیب نهبندان برنامه ارائه دهد.

وی خواستار شناسایی افراد دارای معلولیت شهرستان شد و گفت: اقدامات انجام شده باید اطلاع رسانی و به گوش مردم برسد.

وی گفت: دو درصد جامعه نهبندان دارای معلولیت هستند لذا باید اعتبارات این شهرستان نسبت به شهرستان های دیگر ویژه دیده شود.

ایروانی با اشاره به اقدامات شاخص دولت سیزدهم در دو سال اخیر، گفت: برای یک هزار و 323  مددجوی تحت پوشش بهزیستی شهرستان نهبندان 35 میلیارد تومان اعتبار درمانی، حق پرستاری، یارانه مراکز درمان، مناسب سازی، توانپزشکی، هنردرمانی، اندام مصنوعی، امدادماهیانه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، حمایت از خانواده های ‌دارای فرزند دوقلو و بالاتر و آسیب های اجتماعی هزینه شده است. 

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی مستمری بگیران جامعه هدف بهزیستی افزود: بهزیستی می تواند سبک زندگی مددجویان را تغییر دهد؛ مرکز مثبت زندگی مرکزی است که می تواند به مددجویان حسن خوب تزریق کند.

فرماندار نهبندان با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران به خاطر میدان داری مردم است و باید کمک کنیم مردم پر شور در روز انتخابات پای صندوق های رای حاضر شوند، جامعه بهزیستی و معلولان می توانند با یک ایده خاص، الگو و آرم پای نظام بایستند و از رای خودشان دفاع کنند.

کد خبر 1737104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha