کار پروژه صحن امام حسن(ع) در آستان مقدس حسینی ادامه دارد

بخش پروژه‌های مهندسی و فنی در آستان مقدس حسینی از ادامه کار در پروژه صحن امام حسن(ع) که فاز دوم از کار توسعه حرم امام حسین(ع) به شمار می آید، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، مهندس «حیدر عبدالمنعم» ناظر پروژه‌های مهندسی و فنی در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: کارکنان ما کار در پروژه صحن امام حسن(ع)  را که فاز دوم از کار توسعه حرم امام حسین(ع) در مرکز کربلا به شمار می آید، ادامه می دهند.

عبدالمنعم افزود: این پروژه کارهای ساخت دیوار حائل را انجام می‌دهد، عمق این دیوار ۴۰ متر زیر زمین است که یکی از مهم‌ترین مراحل برای جلوگیری از زیرش آب‌های زیرزمینی و ریختن خاک است.

وی ادامه داد: کار مستمر برای برطرف کردن مشکلات در ساخت این دیوار ادامه دارد که عامل به تاخیر افتادن ساخت این دیوار است.

عبدالمنعم تاکید کرد: امیدواریم که نیمه سال آینده ۲۰۲۴ میلادی شاهد آغاز مرحله دوم که عملیات حفاری در این پروژه است، خواهیم بود.

ناظر پروژه‌های مهندسی وفنی در آستان مقدس امام حسین گفت: این پروژه فضای عبادی و مکان‌های خدماتی را برای زائران فراهم می کند. مساحت این صحن به ۱۰۰ هزار متر مربع خواهد رسید.

آستان مقدس امام حسین(ع) از طریق بخش پروژه های فنی و مهندسی در راستای ساماندهی راه‌ها و توسعه نزدیک به حرم مطهر به منظور اسکان زائرین و ارائه بهترین خدمات به آنان در طول سال جاری تلاش می کند.

کد خبر 1737151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha