بیجار میزبان همایش ملی شعر مرد میدان و شهدای غزه

عیسی فلاحی گفت: به منظور تبیین شخصیت و ابعاد سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی، همایش ملی شعر مرد میدان در شهر بیجار برگزار می شود.

عیسی فلاحی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: به منظور تبیین شخصیت و ابعاد سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین یاد و خاطره شهدای غزه همایش ملی شعر مرد میدان در شهر بیجار برگزار می شود.

وی افزود: رقابت در دو بخش اصلی و ویژه باموضوعات سردارشهید قاسم سلیمانی ابعاد شخصیتی، ارزش ها، اعتقادات و سبک زندگی این شهید بزرگوار و نقش این شهید سرافراز در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت در منطقه  و بخش ویژه این همایش نیز با عنوان «غزه محور مقاومت و شهدای غزه» در هر قالب و سبکی آزاد خواهد بود. 

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این همایش ۵ دی ماه سال جاری و آثار  در همه ی قالب‌های شعری آزاد بوده و به صورت تایپ شده درصفحه ی A۴  و  برای هر شرکت کننده  ۳  اثر می باشد در ضمن دبیرخانه از پذیرفتن آثار تکراری و برگزیده ی همایش های قبلی نیز معذور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ضمن اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف و سیاست های کلان فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی، ارج نهادن به مکتب مقاومت و زنده نگهداشتن یاد شهیدان پرورش یافته راستین این مکتب برگزار می شود.

فلاحی ضمن دعوت از شاعران و ادیبان برای ارسال آثار به این همایش گفت: همایش در نیمه دوم دی ماه سال جاری با همکاری موسسه فرهنگی فرهنگ شهر فاخته و انجمن ادبی  امیرنظام گروسی شهر بیجار برگزار می شود.

وی در پایان اذعان داشت: آثار از طریق پیام رسان های ایتا و بله به شماره  همراه ۰۹۳۶۶۸۹۷۹۱۰ امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 1737179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha