کارگاه سبک زندگی فاطمی برگزار شد

فهیمه برخان گفت: یکی از برنامه های دهه اول فاطمیه، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی و سیره فاطمی بود.

فهیمه برخان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های دهه اول فاطمیه، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی و سیره فاطمی بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در این باره، افزود: به همین منظور امام جماعت مسجد به بیان فضائل و مناقب حضرت زهرا (س) و سبک زندگی و سیره آن حضرت پرداخت.



وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی بی بدیل زنان عالم است، ابراز کرد: امروز با توجه به این که دشمن درصدد است تا سبک زندگی غربی را در جامعه اسلامی ما ترویج دهد بنابراین ایام فاطمیه بهترین فرصت برای مقابله با این توطئه‌ دشمن است.

برخان ترویج سبک زندگی فاطمی را راهکار مقابله با ترویج فرهنگ غربی برشمرد و اظهار کرد: در همین راستا کارگاه آموزشی سبک زندگی فاطمی را برگزار کردیم تا بتوانیم گامی هر چند کوچک در ترویج سبک زندگی فاطمی و اسلامی برداریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج از برگزاری کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی خبر داد و افزود: از آنجایی که حضرت زهرا (س) بانوی نمونه در مدیریت زندگی و پرورش فرزندان است به همین منظور این کارگاه را برگزار شد تا بانوان با سیره آن حضرت در فرزند پروری آشنا شوند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه اول فاطمیه، برگزاری نشست تبیین حجاب و عفاف است که در این نشست به شبهات و سوالات پیرامون عفاف و حجاب پاسخ داده شد.

برخان عنوان کرد: علاوه بر این نیز مراسم عزاداری همراه با قرائت حدیث کساء برگزار شد.

کد خبر 1737200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha