پوستر و تیزر دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار در سنندج رونمایی شد

پوستر و تیزر دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار در سنندج با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شستان از استان کرستان، علیرضا شهسواری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در نشست خبری با خبرنگاران استان در سنندج با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، تبیین نقش محور هنر مقاومت در پیشبرد اهداف نظام و ترغیب و حمایت از آفرینشگران هنرهای تجسمی از برپایی دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار به میزبانی کردستان خبر داد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با محوریت ایثار، مادران و همسران شهدا و ایثارگران، ایثار، عفاف، حجاب و سبک زندگی شهدا، ایثار، بانوان عاشورایی و فرهنگ فاطمی در سنندج برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در پنج منطقه کشور برگزار می شود که کردستان میزبان منطقه یک شامل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و گیلان است.

شهسواری اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند آثار خود را از امروز تا ۳۰ دی ماه به دبیرخانه ارسال کنند و داوری آن تا ۱۵ بهمن انجام می شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در دهه اول اسفند سال جاری توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پنج استان کشور در سنندج برگزار می شود و در دو بخش دانش آموزی با رشته های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی و بخش بزرگسال با رشته های تهذیب، نقاشی، مینیاتور و نقاشی خط، خوشنویسی، عکاسیط گرافیک، کاریکاتور و مجسمه سازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1737267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha