دوره توانمندسازی مبلغان فاطمیه

مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه حضرت بقیه‌الله(عج) از برگزاری دوره توانمندسازی مبلغان فاطمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،  حجت‌الاسلام سیدجمال موسوی در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایام فاطمیه و تأکید مقام معظم رهبری نسبت به این ایام و جهاد تبیین و نیز ضرورت حضور مبلغان و روحانیت در هیئت‌ها، مساجد، تکیه‌ها و سایر مکان‌های مذهبی به عنوان سخنران و خطیب، واحد تربیتی و تبلیغی این مدرسه اقدام به برگزاری دوره توانمندسازی مبلغان فاطمیه نموده است.

وی محتوا سازی، ‌آموزش احکام، تمرین منبر و بیان نکات کلیدی منبر، روش‌ مرثیه و روضه و کنشگری فاطمی را، از عناوین این دوره اعلام کرد و گفت: دوره توانمندسازی مبلغان فاطمیه از ۱۸ لغایت ۲۰ آذرماه به مدت ۳ روز، از ساعت ۱۳ الی ۱۶ در محل مدرسه علمیه حضرت بقیه‌الله(عج) واقع در خیابان امام رضا(ع) ۱۸، کوچه اول، سمت راست برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: در این دوره حجج‌اسلام حقیرالسادات، صالح پرور، صاحبقرانی، برسلانی و واعظ‌شهیدی به ایراد سخن می‌پردازند.

مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه حضرت بقیه‌الله(عج)، به نحوه ثبت‌نام در این دوره اشاره کرد و افزود: متقاضیان تا ۱۷ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به پورتال طلاب(سامانه طلوع) سایر/ سامانه آموزش مجازی مبلغان از طریق سامانه آموزشی lms۲ به نشانی https://tabliqkh.lms۲.hozehkh.com/course/۲۷۰۰۳ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۸۵۹۰۱۰۰ و ۰۹۱۵۶۲۲۱۶۵۰ تماس بگیرند.

وی در پایان یادآور شد: این دوره با حمایت مدیریت تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، سازمان تبلیغات اسلامی، مؤسسه امیر بیان مشهد و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 1737492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha