ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در بندر آستارا برگزار می‌شود

گلکار از برگزاری مراسمات ویژه ایام فاطمیه(س) به مدت پنج شب در هیئت فاطمیون بندر آستارا خبر داد.

مهرداد گلکار با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بی شک الگویی ارزشمند است که هر یک از ابعاد زندگی‌شان، فرازهای با ارزشی برای یافتن شیوه‌های صحیح زندگی است.

مسئول هیئت فاطمیون بندر آستارا افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) دارای ویژگی‌هایی است که اگر در زندگی روزمره ما مورد توجه قرار گیرد بسیاری از مشکلات در محیط خانواده و جامعه حل می‌شود.

وی به اقدامات هیئت فاطمیون بندر آستارا در ایام فاطمیه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های سوگواری و عزاداری ایام فاطمیه (س) در بندر آستارا، از ۲۲ آذر ساعت ۹ شب آغاز و به مدت پنج شب با حضور عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود.

گلکار با بیان‌اینکه در ایام سوگواری، سخنرانان مطرح و مداحان و قاریان ممتاز کشور در هیئت فاطمیون آستارا حضور می‌یابند، تصریح کرد: امید چالاک قاری ممتاز کشوری قاری شب اول مراسم هیئت فاطمیون است و حجت‌الاسلام ابراهیم میرعباس‌زاده در این مراسم سخنرانی و عبدالحسین نجارباشی و حیدرعلی مطابقی مداحی می‌کنند.

ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در بندر آستارا برگزار می‌شود

مسئول هیئت فاطمیون بندر آستارا با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام اکبر واحدی مراغه‌ای سخنران و مداحان شب دوم ایام فاطمیه(س) این هیئت، محسن سیفی‌نیا و میثم افتخاری است، خاطرنشان‌کرد: در این مراسم سینا هنری آیاتی از کلام وحی را تلاوت می‌کند.

وی با بیان‌اینکه آرمان احمدی قاری، اسماعیل حسن‌زاده سخنران و سجاد جوادزاده مشکینی مداح  و رضا مرادی شاعر مراسم شب سوم هیئت فاطمیون بندر آستارا است، افزود: امید چالاک قاری، حجت‌الاسلام مجتبی نورزاد سخنران و اصغر رضوان‌پور و سامان القایی در مراسم شب چهارم این هیئت مداحی می‌کنند.

گلکار با اشاره به اینکه سخنران شب آخر ایام فاطمیه(س) این هیئت حجت‌الاسلام علی سعیدیان است، گفت: در این مراسم امید چالاک آیاتی از کلام وحی را تلاوت و محمدباقر تمدنی و میثم خیری مداح این مراسم هستند.

مسئول هیئت فاطمیون بندر آستارا با اشاره به اینکه همزمان مراسم ویژه خواهران نیز در این هیئت برگزار می‌شود، افزود: دعای پرفیض زیارت عاشورا نیز همه روزه در این هیئت قبل از مراسم ساعت ۸ و نیم شب برگزار می‌شود و مجری مراسمات ایام فاطمیه(س) هیئت اسرافیل فرخ‌نژاد است و دعای زیارت عاشورا نیز توسط حجت‌الاسلام محرم فیضی قرائت می‌شود.

گلکار با بیان‌اینکه مراسمات امسال هیئت فاطمیون بندر آستارا در مسجد امام رضای غریب(غربا) برگزار می‌شود و در برگزاری برنامه‌ها و مراسمات امام جماعت و هیئت امنای مسجد همکاری دارند، گفت: مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) بندر آستارا همچون سال‌های گذشته در این مراسمات حضوری پرشور و گسترده خواهند داشت.

کد خبر 1737550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha