دشمن در صدد نفوذ در دانشگاه هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: دشمن همواره در تلاش است تا با نفوذ در دانشگاه نقشه های شوم خود را عملی کند که تاکنون با هوشیاری دانشجویان و اساتید این نقشه ها، نقش برآب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیین بزرگداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این مراسم با گرامی داشت روز دانشجو گفت: دشمن همواره در تلاش است تا با نفوذ در دانشگاه نقشه های شوم خود را عملی کند که تاکنون با هوشیاری دانشجویان و اساتید این نقشه ها، نقش برآب شده است.

دکتر میثم عرب زاده ادامه داد: خوب درس خواندن و آگاهی بخشی به جامعه وظیفه اصلی دانشجو در  زمان حاضر است و امیدواریم این مهم با با همت و تلاش مضاف دانشجویان عملی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: احترام به پدر و مادر و استاد باید نصب العین تمامی جوانان دانشجو باشد چرا که این مهم نقش به عمده ای سعادت و عاقبت بخیری جوانان دارد.

میثم عرب زاده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به عنوان دانشگاهی با قدمت چهل ساله و بهرمندی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مطلوب فرصت ارزشمندی در اختیار مشتاقان تحصیلات گذاشته است که باید قدردان زحمات تمامی کسانی که طی این سالیان در اعتلای این واحد نقش داشته‌اند باشیم.

در این آیین از دانشجویان برگزیده علمی ،فرهنگی ورزشی با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 1737585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha