مطالبه گری دانشجویان گلستانی در تحقق بسیاری از اهداف توسعه استان موثر است

زنگانه گفت: دانشجویان گلستانی به عنوان یکی از استان های پیشرو در حوزه آموزش عالی، آگاه باشند که مطالبه گری آنان می‌تواند کمک ارزشمندی به تحقق بسیاری از اهداف توسعه استان کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در پیام تبریک روز دانشجو علی محمد زنگانه، استاندار گلستان آمده است: جایگاه و شأن آموختن و خصوصا جایگاه دانشجو در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی رفیع و منحصر بفرد است.

آنجا که مقام معظم رهبری مدظله العالی خطاب به این فرزندان ایران زمین می فرمایند: «بنده دلم می‌خواهد این جوانان ما شما دانشجویان؛ چه دختر، چه پسر و حتّی دانش‌آموزان مدارس، روی ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا فکر کنید و تحلیل بدهید» نشان می دهد که ایشان جایگاه ویژه ای برای این قشر قائل هستند.

و در کلامی دیگر ایشان عیار دانشجویان عزیزمان را مشخص کردند و فرمودند: «برداشت و توقّع بنده و نظام اسلامی از جماعت دانشجو این است که فکر می‌کنیم دانشجو یک روشنفکر تمام عیارِ مسلمان است؛ متدیّن است.»

دانشجوی امروز در برهه حساس زمانی چه در تحولات داخلی و چه در عرصه بین المللی نقشی تاثیرگذار دارد و البته مهمترین شأن دانشجویان، شأن مطالبه گری و پرسشگری آنان است که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات در سطح استانی و سطح ملی باشد.

ضروری است دانشجویان گلستانی به عنوان یکی از استان های پیشرو در حوزه آموزش عالی، آگاه باشند که مطالبه گری آنان می‌تواند کمک ارزشمندی به تحقق بسیاری از اهداف توسعه استان نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دانشجو، فرا رسیدن این روز را به تمامی دانشجویان عزیز استان تبریک عرض می نمایم و بر این باورم که با همراهی و تلاش آنان می توانیم به همه افق های شورانگیز تدوین شده سرزمین برادری دست یابیم.

کد خبر 1737613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha