پویش «یلدا به شرط مهربانی» در زنجان برگزار می شود

صالحی از اجرای پویش « یلدا به شرط مهربانی» با هدف جمع‌آوری کمک های مردمی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد درزنجان خبر داد و گفت: این کمک ها از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری می شود.

روح اله صالحی، مدیر کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اجرای پویش «یلدا به شرط مهربانی» در آستانه شب یلدا گفت: خیران و مردم نیکوکار در سطح استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

وی به فعالیت ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری محله مبنا توسط نیروهای مردمی و با نظارت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی شده و در اسرع وقت کمک‎های مردمی را به دست نیازمندان می‌رسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از پرداخت ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۳ هزار و ۵۵ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۳ هزار و ۵۵ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، اضافه کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.

صالحی گفت: این تسهیلات در قالب احداث مسکن؛ تعمیرات ودیعه مسکن، فرانشیز، پرداخت وام ضروری، کمک هزینه فزانشیر و خدمات درمانی نیازمندان، فرهنگی، تسهیلات اربعین، پرداخت کمک به اسکان موقت مددجویان، کمک به احداث تکمیل مسکن مددجویان کمک به تعمیر مسکن مددجویان، اهدای تسهیلات اشتغال نیازمندان و تامین شهریه دانشجویان و وام پرداختی از محل هم افزایی با بانک مهر ایران و رسالت بوده است.

کد خبر 1737617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha