عملیات اجرایی ۴۵۰ واحد مسکونی معلولان در گلستان آغاز شده است

حسینی گفت: تاکنون عملیات اجرایی و ساختمانی ۴۵۰ واحد مسکونی معلولان در سطح استان گلستان آغاز شده است.

سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: تاکنون از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، ۵۸۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول ساخته شده که از این تعداد، ۳۲۰ واحد روستایی و ۲۶۰ واحد شهری است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در سال جاری نیز در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ساخت ۷۸۰ واحد مسکونی روستایی در استان گلستان هدف‌گذاری شده است.

وی مددجویان از سوی بهزیستی معرفی و بنیاد مسکن عملیات اجرایی را انجام می دهد، ادامه داد: تاکنون عملیات اجرایی و ساختمانی ۴۵۰ واحد مسکونی در سطح استان آغاز شده است.

حسینی اظهارداشت: در همین راستا، به هر یک از واجدین شرایط این طرح ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله از سوی بنیاد مسکن و ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در قالب اجرای طرح تامین مسکن خانواده های دارای حداقل ۲ عضو معلول و بیشتر که با همکاری سازمان بهزیستی اجرا شد نیز، ۳۲۰ واحد مسکونی در روستاهای استان احداث و تحویل این خانواده های داده است.

کد خبر 1737640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha