تعداد شهدای غزه از مرز ۱۷ هزار گذشت

سخنگوی بهداشت غزه از شهادت ۱۷ هزار و ۱۷۷ نفر در شصت و دومین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و وضعیت فاجعه بار بهداشتی و درمانی رفح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از معا، سخنگوی بهداشت در غزه امروز اعلام کرد: ۳۲۰ فلسطینی در غزه در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند تا تعداد شهدای غزه در شصت و دومین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه به ۱۷ هزار و ۱۷۷ نفر و تعداد زخمی‌ها به بیش از ۴۶ هزار نفر رسیده است.

وی اعلام کرد: وضعیت بهداشتی و درمانی در رفح فاجعه آمیز است و امکانات بهداشتی با حملات و تعداد آوارگان این شهر متناسب نیست.

سخنگوی بهداشت در غزه گزارش داد: رفح شاهد کشتار وحشیانه در ساعات آخر بوده است که منجر به شهادت ۲۲ نفر و زخمی شدن صدها نفر شده است.

وی گفت: نوار غزه از قطحی رنج می برد که این مسئله بر وضعیت کودکان شیرخوار و زخمی ها و بیماران مبتلا بیماری‌های مزمن تاثیر گذاشته است.

جنگنده‌های اشغالکر همچنین حملات خود را به مناطق مختلف جنوب نوار غزه از جمله خان یونس و رفح تشدید کردند و منازل غیرنظامیان همزمان با بمباران کشتی‌های جنگی رژیم صهیونیستی در سواحل این دو شهر هدف قرار گرفتند.

خبرگزاری وفا گزارش داد: بیمارستان‌های شمال غزه از خدمت رسانی خارج شدند و کارکنان اورژانس به دلیل شدت بمباران نمی توانند خارج شوند و خارج کردن زخمی از زیر آوار سخت شده است، به همین دلیل برخی از آنها شهید شدند.

کد خبر 1737712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha