کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار می شود 

سردار توکلی از برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت از دوم تا دوازدهم بهمن خبر داد و گفت:  برگزاری یادواره شهدای طلبه، ارتش، شهدای ادیان توحیدی و ... جزو یادواره‌هایی است که از دوم تا دوازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ️سردار محمود توکلی، جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه برگزاری یادواره شهدای کودکان غزه گفت: برنامه‌ریزی خوب و متنوعی برای برگزاری کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت صورت گرفته است، این کنگره بزرگ از دوم تا دوازدهم بهمن ماه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد. 
وی افزود: ساخت فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی با موضوع شهدای شاخص پایتخت، رونمایی از کتاب های دفاع مقدس و شهدا، برگزاری رویدادهای علمی و فرهنگی مختلف، ساخت فیلم کوتاه، انیمشن، بازی های رایانه ای و تلفن همراه و ... جزو برنامه ریزی هایی است که برای بزرگداشت این کنگره عظیم صورت گرفته است. 
وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای طلبه، ارتش، شهدای ادیان توحیدی و ... جزو یادواره‌هایی است که از دوم تا دوازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد، علاوه بر آن، تا به امروز هم شاهد برگزاری یادواره‌های مختلف در شهر تهران بودیم.
کد خبر 1737718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha