بدون تکیه بر ولایت فقیه، اسلام و انقلاب آسیب خواهد خورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان گفت: ولایت فقیه اصل برهمه اصل ها و نسل هاست و بدون تکیه بر او اسلام و انقلاب آسیب خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام سید حبیب سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع بسیجیان خواهر و برادر شرکت کننده در دوره تربیت و تعالی بسیج مرحله ی حوزه ای سپاه ناحیه شیروان در شهر لوجلی اظهارکرد: امروز مهمترین رکن انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و دشمن با رصد دقیق این موضوع به دنبال ضربه زدن به آن و ایجاد فاصله بین مردم و رهبری امت است.

 وی با اشاره تخریب نهادهای انقلابی همچون حوزه علمیه، سپاه و بسیج توسط دشمن و منافقین داخلی خاطرنشان کرد: این ها می دانند که بسیج تبیین میکند حوزه علمیه روشنگری می کند سپاه بامردم و برای مردم کار می کند لذا با هجمه رسانه ای به دنبال حذف آنان از اذهان مردم هستند.

حجت الاسلام سجادی عنوان کرد: بسیج با اقتدار روزافزون و با خدمت خالصانه به مردم و کشورش تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است و مسلما این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

دوره تربیت و تعالی بسیج مرحله حوزه ای با حضور بسیجیان حوزه های بسیج روستایی به مدت دو روز در شهر لوجلی شیروان و در قالب کلاس های متعدد دینی اعتقادی و بصیرتی با حضور اساتید و مربیان استانی و شهرستانی در حال برگزاری است.

کد خبر 1737728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha