مجموعه ماهور اقدام نوآورانه و پاسخ به یک نیاز تاریخی استان است

مخلص الائمه گفت: مرکز فرهنگ و رسانه «ماهور» یک اقدام نوآورانه برای پاسخ به نیار تاریخی در استان و شهر اراک است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه، عصر امروز (۱۶ آذر) در آیین افتتاح مرکزی هنر و رسانه استان مرکزی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان مرکزی برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه فرهنگ و رسانه «ماهور» یک اقدام نوآورانه برای پاسخ به نیار تاریخی در استان مرکزی و شهر اراک است، گفت: در گذشته مرکز مناسبی برای فعالان حوزه هنر و رسانه در استان وجود نداشت.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه این مرکز باشگاه تبادل نظر اصحاب و رسانه و محلی برای فکر کردن اهالی رسانه و فرهنگ است، ادامه داد: مجموعه ماهور چهار بخش دارد که برنامه های مختلف برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه جای اقتصاد فرهنگی در این استان به عنوان قطب صنعت کشور خالی بود، اضافه کرد: استان به قطار اقتصاد فرهنگی کشور اضافه شده ‌است.

این مقام مسئول به ارتباط صنعت و فرهنگ تاکید کرد و ادامه داد: ارتباط بین صنعت و فرهنگ در استان مرکزی برقرار نشده و این مهم گریبان گیر بسیاری از استان‌ها و شهرهای کشور است که باید به آن پرداخته شود.

مخلص الائمه همچنین با اشاره به اینکه مرکز هنر و رسانه استان مرکزی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، پارک علنی و فناوری و استانداری مرکزی در مدت هشت ماه از ایده به عمل تبدیل شد، گفت: این استان از ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیاری برخوردار بوده و برای استفاده از این ظرفیت‌ها نیازمند صدها ماهور است.

کد خبر 1737737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha