دشمن برای دوری جوانان از سبک زندگی اسلامی هزینه می کند

حجت الاسلام محمدی لائینی به کارشکنی های استکبار برای پیاده سازی فرهنگ غرب در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: باید سیره شهدا با هدف نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی بین جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی مسجد جامع چالوس، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ودفاع ازحرم و شهدای مظلومغزه، اظهار کرد: جنایات صهیونیست‌های غاصب و ماجرای کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان غزه باحمایت استکبارجهانی درجریان است درمقابل صدای حمایت مردم دنیا از مردم غزه به گوش میرسد.  

وی در ادامه سخنانش از شهیدمدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی بعنوان دانشجوی نخبه رتبه اول رشته ریاضی یاد کرد و خواستار معرفی این الگوهای جاودان به نسل نو شد.

حجت الاسلام محمدی لائینی همچنین ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این حادثه تاریخی با رویکرد استکبار ستیزی، افزود: دشمنان انقلاب سه تن از دانشجویان پیرو خط امام را  که بعد از کودتای ۲۸ مرداد در آن جمع بسیار خفقان مقابل رئیس جمهور وقت آمریکا ایستادند به شهادت رساندند.  
وی بر لزوم تبیین ابعاد واقعه ۱۶آذر بین جوانان، گفت: مسئولان باید سعی کنند که دانشجویان ما به سوی قبله‌ای تربیت شوند که به سمت آمریکا، استکبار، اسرائیل و غرب نباشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی به کارشکنی های استکبار برای پیاده سازی فرهنگ غرب در ایران اسلامی اشاره و بیان کرد: جریان ۲۰۳۰ هم برای یکدست‌سازی روش زندگی در تمام جهان است، آن‌ها این را می‌خواهند و دین و روش زندگی ما مبنی بر اینکه خانواده جایگاه، پایگاه و ارزش داشته باشد مادر و زن را به عنوان مقام والای بهشت ساز و بهشت آفرین بداند را نمی‌پذیرند.

وی اضافه کرد: حجاب و عفافی که در دین خودمان داریم  محرم، نامحرم، طهارت و نجاست را دشمن برنمی‌تابد؛ امروز جنگ جنگِ دو سبک و آئین زندگی است.

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: دشمنان از دین و آئین زندگی و قبله ما ناراحت هستند؛ دانشجویان عزیز ما هم نقش‌های خوبی نظیر تسخیر لانه جاسوسی، حضور در دفاع مقدس و ... را در تاریخ انقلاب ایفا کردند.

وی به حضور برخی از دانشجویان در اغتشاشات سال گذشته کشور، اذعان کرد: اکثریت دانشجویان عزیز ما پای نظام و انقلاب بوده و شهدای دانشجو کم نداریم از این رو حضور تعدادی از دانشجویان در اغتشاشات قطره از دریاست، این نقش دانشجویان ما و مردم بزرگوار است که دین و قبله را حفظ کرده و جبهه استکبار به خاطر همین با ما دشمن و نگران است.

کد خبر 1737741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha