مرکز ماهور استان مرکزی چهارمین مرکز کشور است

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به افتتاح ۱۰ مرکزی فرهنگی در کشور تا پایان سال آینده، گفت: مرکز ماهور استان مرکزی چهارمین مرکز فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی، عصر امروز در آیین افتتاحیه مرکز فرهنگ و هنر ماهور که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مرکزی، جمعی از مسئولان استان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد، گفت: مرکز تخصصی اصحاب هنر و رسانه با چند ویژگی طراحی شد که مهم‌ترین ویژگی آن جوان‌گرایی و فکر جوان و بالنده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از استاندار مرکزی و فعالان فرهنگی، افزود: امیدواریم این مرکز الگویی برای استان‌های دیگر باشد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز فرهنگی، چهارمین مرکز رسانه استانی است که با طراحی ممتاز در استان‌ها مرکزی راه‌اندازی شده است، ادامه داد: تا پایان سال آینده ۱۰ مرکز دیگر در استان‌های کشور پدید خواهد آمد تا شاهد فضایی بالنده برای فعالان جبهه فرهنگی و انقلابی باشیم.

مرکز ماهور استان مرکزی چهارمین مرکز کشور است

گفتنی است، تفاهم نامه آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حاشیه آئین افتتاح مجتمع اصحاب هنر و رسانه (ماهور) و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور، استاندار مرکزی و مقامات استانی توسط حمیدرضا رستمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و حجت الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امضا شد.

همچنین در این آیین تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و پارک علم و فناوری این استان نیز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد.

لازم به ذکر است، در این آیین از پوستر مسابقه ملی عکس زندگی با کتاب رونمایی شد.

کد خبر 1737746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha