مهمانی شهدای گمنام در مصلای نکا برگزار شد

همزمان با سراسر استان‌مازندران، شهرستان نکا غرق در نور و مهمان ۸ شهید خوشنام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   مراسم وداع با ۸ شهید خوشنام دفاع مقدس، پنج شنبه شب (۱۶ آذر) در مصلای نکا به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد و راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ و رفیع شهدا با حضور آحاد مردم و مسئولین شهرستانی و استانی و مسوولان نظامی و انتظامی برگزار  شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق محمدی لایینی-امام جمعه نکا هم در سخنانی با تاکید بر الگوبرداری از زندگی شهدایی گفت: شهدا هدایتگر ما در تمام مراحل رندگی هستند و باید در ادامه راه شهدا ثابت قدم باشیم.

مهمانی شهدای گمنام در مصلای نکا برگزار شد
وی افزود: تلاش برای زندگی شهدایی، گامی مهم برای سعادت و جاودانگی است که باید در دستور کار باشد.


* حضور شهدا  ایستادگی ۴۵ ساله ملت ما را به رخ‌جهانیان‌کشید


مرتضی‌رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نوا در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مردم ولایتمدار اظهار کرد: در این ایام فاطمیه باید خداوند را شاکر باشیم که به همت سپاه قهرمان، شهرستان نکا میزبان این هشت شهید گمنام باشند.

وی افزود: آمدن این شهدا به شهر ما حکمتی داشت و ایستادگی ۴۵ ساله ملت ما در مقابل همه دشمنی‌های استکبار جهانی دلیل این حضور بود تا قوت قلب و چراغ راهی برای ادامه مسیر باشند.
مهمانی شهدای گمنام در مصلای نکا برگزار شد
سرپرست فرمانداری نکا گفت: خداوند این شهدا را حفظ کرد تا امروز برکت شهر ما شوند، در مسیر انقلاب جهانی ما را همراهی و مراقبت کنند و از انقلابی که امام خمینی(ره) عزیز آن را بنیانگذار و رهبر معظم دیده بان بصیر انقلاب آن را هدایت می‌کنند تا مسیر موفقیت انقلاب طی شود همچنان دفاع کنند و دفاع کنیم.

رمضانی یادآورشد: شهدا آمدند تا ببینند بعد از این همه سال ما چه کردیم و در مسیر خدمت به اسلام و نظام ما چگونه بودیم و باید در ادامه راه شهدا با قوت بیشتری حرکت و ثابت قدم باشیم.

کد خبر 1737748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha