گسترش فرهنگ پهلوانی و روحیه جوانمردی در جامعه ضروری است

رضایی گفت:گسترش فرهنگ پهلوانی و روحیه جوانمردی از نتایج مهم ورزش به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو ،گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق کشور امروز جمعه (17آذر ماه) به میزبانی شرکت توزیع برق استان مرکزی) با برگزاری مراسم افتتاحیه در محلات آغاز به کار کرد.

در این دوره از مسابقات که با حضور معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو برگزار شد، یزدان رضایی در بدو  ورود به شهرستان محلات با حضور در مزار گلزار شهدا ،با قرائت فاتحه ضمن ادای احترام  به شهید محلاتی و 330 شهید شهرستان محلات، در مراسم افتتاحیه  این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهید سلیمانی در شهرستان محلات برگزار شد شرکت کرد.

یزدان رضایی در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت توجه به ورزش، گفت: این مسابقات موجب همگرایی بیشتر کارکنان و شرکت های آب و برق در خدمت به مردم کشورمان می شود.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو با بیان اینکه افزایش نشاط در میان کارکنان وزارت نیرو از جمله اهداف این مسابقات است ،گفت: گسترش فرهنگ پهلوانی و روحیه جوانمردی از نتایج مهم ورزش به شمار می رود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی منظم کارمندان دولت می‌تواند باعث کارایی بیشتر کارکنان ادارات و سازمان‌ها شده و هم‌افزایی و تعامل بیشتر دستگاه‌ها و واحدهای سازمانی را رقم بزند.

رضایی بابیان اینکه این رویداد ورزشی در استان مرکزی نتیجه یک کار جمعی و تلاش خستگی ناپذیر و کوشش  مسئولان استان مرکزی و شهرستان محلات است ،افزود: از  همه سازمانها و ادارات و افرادی که تلاش کردند با تسهیل شرایط، این رویداد ورزشی مهم به نحو شایسته برگزار شود، تقدیر و تشکر می کنم.

ورزش موجب نشاط،سلامتی و افزایش بهره وری نیروی انسانی می شود

گسترش فرهنگ پهلوانی و روحیه جوانمردی در جامعه ضروری است

در ادامه این مراسم، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم گفت: تامین آب و برق پایدار دراستان مرکزی حاصل دقت نظر و برنامه ریزی عزیزان فعال در این صنعت عظیم است که موجبات  آسایش مردم شریف استان را فراهم ساخته است، قابل تقدیر است.

بهنام نظری با اشاره به برنامه ریزی های مجموعه صنعت آب وبرق در برگزاری مسابقات ورزشی، گفت: برگزاری منظم این دوره از مسابقات ورزشی نشان از تلاش و دقت نظر مدیران‌صنعت برق استان و اهمیت گسترش ورزش در وزارت نیرو است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان کرد:ورزش موجب نشاط،سلامتی و افزایش بهره وری سرمایه انسانی در سازمانها می شود.

مدیریت مصرف آب و برق در همه ایام سال ضروری است

گسترش فرهنگ پهلوانی و روحیه جوانمردی در جامعه ضروری است

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت نیرو در استان مرکزی هم گفت :این مسابقات با حضور 23تیم از سراسر کشور برگزار و ورزشکاران طی 7روز از 17تا23 آذر ماه جاری به رقابت خواهند پرداخت.

محمود محمودی ضمن همراهی همگانی مردم و مسئولان در گذر از پیک مصرف برق در تابستان افزود:مدیریت مصرف آب و برق در همه ایام سال ضروری است.

کد خبر 1737784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha