قضاوت ساده و بدون پشتوانه باعث کم توجهی به خدمات نظام است

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به بی مهری های صورت گرفته نسبت به دستاوردهای نظام گفت: قضاوت ساده و بدون پشتوانه برخی از مردم باعث کم توجهی به خدمات نظام و دستاوردهای آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان به دستاوردهای نظام و انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهارداشت:‌ انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته تاکنون خدمات زیادی را برای این کشور و مردم داشته اما بزرگ نمایی مشکلات مانع از شناخت این اتفاقات شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با انتقاد از قضاوت های ساده اندیشانه نسبت به دستاوردهای نظام، افزود: قضاوت ساده و بدون پشتوانه برخی از مردم باعث کم توجهی به خدمات نظام و دستاوردهای آن است.

وی ادامه داد: مشکلات و کمبودها نباید مردم را نسبت به کارهای صورت گرفته بی توجه کند و باعث شود تا چالش ها بزرگ نمایی و مایه یاس و ناامیدی ملت بشود.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات باید با اتحاد و همدلی پیش برویم و مسئولان نیز نسبت به رای و اعتماد ملت بی توجه نباشند و دغدغه خود را برای خدمت به آحاد جامعه بکار گیرند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم مشارکت ملی تاکید کرد و اذعان داشت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمن و ایجاد جایگاه بین المللی خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات، بر انتخاب شایسته نیز تاکید کرد و گفت: انتخاب افراد اصلح و دارای توانایی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رفع نیازهای جامعه و قانون گذاری صحیح نقش دارد.

وی همچنین به توطئه های اسرائیل و آمریکا اشاره کرد و اظهارداشت: دولت های ظالم به بهانه حقوق بشر و خدمت به جهانیان، ظلم و ستم به ملت های مظلوم وارد کرده و موجب اختلال در امنیت خاورمیانه شده اند.

آیت الله طباطبایی نژاد یادآورشد: این غده سرطانی باید در جهان حذف شود تا آرامش به دنیا بازگردد و مردم عالم با آرامش زندگی کنند.

کد خبر 1737815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha