فسادستیزی و اصلاح جامعه از اقدامات اولویت‌دار جامعه است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه فسادستیزی و اصلاح جامعه از اقدامات اولویت دار هر جامعه ای است، گفت: یک جامعه پاک باید عاری از هرگونه فساد باشد تا به تعالی نائل گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۷ آذر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، یکی از راه های به اقتدار رسیدن کشور را جلوگیری از تحریف موفقیت ها توسط دشمنان خواند و گفت: دستاوردهای مختلف علمی و پژوهشی جوانان کشور و کوتاه کردن دست مستکبران از کشور موفقیت هایی است که نباید تحریف شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فسادستیزی و اصلاح جامعه از اقدامات اولویت دار هر جامعه ای است، افزود: یک جامعه پاک باید عاری از هرگونه فساد باشد تا به تعالی نائل گردد.

امام جمعه شهرکرد تلاش برای رسیدن به قله ها و گسترش مهدویت را از نتایج شکرگزاری الهی خواند و اظهار کرد: رهبر انقلاب نیز بارها تأکید کرده اند که اکنون زمان توقف نیست و باید پرشتاب به راهمان ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام نکونام به ۱۸ آذرماه سالروز محکومیت صدام به عنوان آغازگر جنگ ایران و عراق اشاره و تصریح کرد: این امر یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۰ بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، خاطرنشان کرد: مصوبات این شورا باید با جدیت پیگیری و اجرا شود تا جایگاه منطقه ای جمهوری اسلامی برای جهانیان تبیین گردد.

کد خبر 1737824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha