عملیات طوفان الاقصی در راستای امریکایی زدایی بود

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات گفت: طوفان الاقصی گرچه علیه رژیم صهیونیستی، اما در راستای آمریکازدایی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ابوزیدآباد و کویرات بعد از توصیه و سفارش به تقوای الهی و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند مردم، در روزهای فناپذیر دنیا برای روزگاران همیشه جاودان عالم آخرت توشه برگیرید و بهترین توشه نیز تقوای الهی است که خداوند می‌فرماید  بهترین توشه عالم آخرت همیشه جاودان تقوای الهی است.

خطیب جمعه بخش کویرات با اشاره به سالروز معرفی عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ایران اسلامی  توسط دبیر کل وقت سازمان ملل متحد گفت:  جنگ تحمیلی در حالی پایان یافت که جهانیان بانی و آغازگر جنگ را خوب می‌شناختند و حتی به کمک او شتافته بودند متجاوز بودن عراق اگرچه بسیار دیر هنگام اعلام شداما همین اعلام متجاوز بودن عراق از آن  پیروزی‌های مهمی است که در تاریخ کشورمان به عنوان واقعه‌ای مهم به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ ضمن اثبات حقانیت و مظلومیت ملت رشید ایران در طول دوران دفاع مقدس، دولت عراق را مجبور به پرداخت و غرامت خسارت به ملت ایران کرد این همه به برکت فداکاری‌های ملت ایثارگر و شجاع و قهرمان که در دفاع از عزت و عظمت و استقلال و امنیت، خودش را وقف اسلام و قرآن نموده بود.

امام جمعه ابوزیدآباد با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی آتش بس را نقض و مجدداً جنایات خود در غزه را آغاز کرده است، در این راستا شاهدیم برخی از دولتمردان کشورهای غربی نسبت به این جنایات بی‌توجه هستند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: مقام معظم رهبری اخیرا در جمع بسیجیان  فرمودند که عملیات طوفان‌الاقصی ادامه خواهد داشت، زیرا این طوفان گرچه علیه رژیم صهیونیستی است، اما در راستای آمریکازدایی بود، زیرا آمریکا خواب‌های آشفته‌ای برای منطقه غرب آسیا دیده بود که تعبیر نشده و نخواهد شد.

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل افزود: امروز منطقه غرب آسیا علیه اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است، این موضوع یکی از ویژگی‌های طوفان الاقصی است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی پیامدهای متعددی را در عرصه‌های مختلف برای رژیم منحوس در پی داشته است و ضربات سنگین اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به دولت این رژیم کودکش وارد شده است، بر همین اساس شاهدیم مهاجرت‌های معکوس در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده  است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پیش از عملیات طوفان الاقصی شروع به جسارت علیه مسجد الاقصی کرده بود، اما طوفان الاقصی به تمام این جنایات پاسخ داد و عزت را برای مردم فلسطین به ارمغان آورد و امروز در سراسر جهان مردم جهان خواهان  آزادی  مردم فلسطین  هستندوفریاد تنفر خود را نیز باشعار مرگ بر اسرائیل ومرگ بر امریکا اعلام می دارند.

کد خبر 1737830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha