لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای افزایش اعتماد دانشجویان

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: شفاف‌سازی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی راه افزایش اعتماد میان دانشجویان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، دکتر سید هادی طباطبایی ظهر امروز(جمعه ۱۷آذر) در دیدار با مدیران رسانه های حوزه دانشجویی و دانشگاهی، ضمن تبریک فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو تنها راه اعتماد نسل جوان، شفاف‌سازی و تشریح دستاوردهایی دانست که در کشور رخ می‌دهد و تاکید کرد: باید به نسل جوان بینش درستی بدهیم و هدایتش کنیم.

وی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند القا کنند ما در دنیا جایگاهی نداریم اما دائما نگران تصمیمات و اتفاقاتی هستند که مسئولان جمهوری اسلامی ایران بنا است در سطح منطقه اتخاذ کنند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی افزود: ما برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید از طریق تخاطب واقعی، ارتباط صمیمی و گعده های دانشجویی و جوانانه، با نسل جوان همراه شویم.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی ادامه داد: اصحاب رسانه‌های دانشجویی به شبکه مخاطبین خود تاکید کنند که این ۳ دانشجوی بزرگوار، در مبارزه با استکبار شهید شدند و دیگر وظیفه مهم شما نیز به تصویر کشیدن واقعیت و شفافیت انتخابات و نحوه برگزاری آن برای جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت در انتخابات است.

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای افزایش اعتماد دانشجویان

امیر فریدنیا، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست به بازخوانی بخشی از انتظارات مقام معظم رهبری از اصحاب رسانه در راستای اجرای فریضه جهاد تبیین در دانشگاه‌ها پرداخت.

در ادامه همچنین سید ناصر نعمتی، مدیرکل روابط عمومی استانداری با تقدیر از همراهی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی و مسئولان رسانه ها در تدوین منظومه فکری انتخابات، افزایش فعالیت کنشگران رسانه های دانشگاهی در راستای تحقق مشارکت و رقابت در انتخابات را خواستار شد.

پایان پیام/

کد خبر 1737850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha