سردار ییلاقی ولایت شناس و بصیر بود

تنگسیری گفت: شهدا راه رسیدن به قله ها هستند و ولایتمداری مهمترین وجه مشترک همه شهدا بود و امروز تکلیفی بر عهده داریم و حق نداریم در مقابل دشمن بترسیم و عقب نشینی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار علیرضاتنگسیری- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعه شب (۱۷ آذر) در مراسم ششمین یادواره  سردار شهید علی ییلاقی اشرفی فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و وداع با شهدای گمنام وطن اظهار کرد: ما حق هستیم و راه و مسیرمان‌حق است و در این حق پیروزیم و پشتوانه ما شهدای ماست و بیش از ۱۰ هزار شهیدمازندران و بیش از ۸۰۰ شهید بهشهر پشتوانه‌ما هستند.

وی افزود: سردار شهید حاج علی ییلاقی ۳۴ سال در کسوت جانبازی ۸۰ درصد، لنگری برای جوانان و نسل های بعدی شد و در دوران جانبازی هدایت های فراوان برای نسل جدید داشت.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران یادآور شد: سردار شهید ییلاقی، فرمانده در میدان بود و که با وجود رنج جانبازی خم به ابرو نیاورد و فردی باهوش و با زکاوت، صبور، مهربان، ولایت‌مدار و خوش فکر در میادین جنگ کردستان و جبهه میانی و جنوب بود.

تنگسیری گفت: بصیرت سردار ییلاقی بی نظیر بود و ولایت شناس و بصیر بودن ایشان در وصیت نامه شان‌پیداست که شهادت را برای عبور از این دنیای خاکی می دانستند و فرمانده شجاع و میدانی و نترس بود و قلبش را آماج گلوله های دشمن قرار داد.

وی با بیان اینکه همه شهدا به ولایت و دفاع از ولایت تاکید دارند، خاطرنشان کرد: امروز تکلیفی بر عهده داریم و حق نداریم در مقابل دشمن بترسیم و عقب نشینی کنیم بلکه باید در برابر دشمن شجاعانه قد کشیده و ایستاد.

این فرمانده اظهار کرد: ملت ما ۴۴ سال با تحریم های کمرشکن‌نترسیدند و ایستادند، چرا که اگر من رزمنده بترسم به این‌ملت و شهدا جفا کردم.

تنگسیری گفت: امروز فرزندان شما در برابر دشمن‌محکم ایستاده اند و این قدرت و اقتدار شهدای ماست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود:ما شهید ندادیم که زورگویان را بپذیریم، بلکه محکم ایستاده ایم، چرا که اگر کشور را محکم نکنیم، امنیت ما می رود باید قدر امنیت را بدانیم و بدانیم آنانی که خواهان‌حیات‌ما نیستند، امنیت ما را بر هم‌می زند و هر کسی خیانت کند، سزایش را خواهد دید و در آخرت باید جواب ۳۰۰ هزار شهید را بدهد.

وی با اشاره به اینکه همه وجود حاج قاسم فدای این ملت و انقلاب و کشور شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی، نظام ما را مرکز اسلام و تشیع می داند و قرارگاه امام‌حسین(ع) را ایران و جمهوری اسلامی را حرم‌ می داند که اگر بماند بقیه خواهد ماند و اگر از بین برود، باقی حرم ها از بین خواهند رفت.

تنگسیری گفت: برگزاری یادواره شهدا به دلیل نیاز ما به این یادواره هاست و شهدا نیازمند این مراسم ها نیستند و دارای جایگاه رفیع و با ارزشی هستند که باید از ما شفاعت کنند.

کد خبر 1737864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha