ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای حفظ حیات انقلاب است

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای حفظ حیات انقلاب است، گفت: تلاش در این راستا رسالت خطیر همه ماست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱۸آذر)، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان چگنی با تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: حضرت زهرا(س) اولین شهید دفاع از جبهه پرچم عدالت طلبی را در برابر ظلم بلند کرد و ما باید تلاش کنیم در این مسیر گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: موضوع بنیاد شهید حفظ حیات انقلاب اسلامی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این راستا گام بر می دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید تبلور یک زندگی مادگرانه است، افزود: امروز اگر در غزه اتفاقی می افتد بخاطر همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در مصداق ها حفظ کنیم.

وی به بحث ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت:  شهرستان چگنی در این راستا مشکلی ندارند و ساماندهی گلزار انجام شده است.

وی با تاکیذ بر اینکه تصاویر شهدا در سطح شهرستان چگنی نصب شود، اظهار کرد: در بحث نام گذاری مناطق به نام شهدا انتظار می شود این مهم مورد توجه ویژه در  شهرستان چگنی قرار گیرد و اسم شهدا بر سردر کلاس های درس نصب شود.


حجت الاسلام هاشمی به اجرای طرح سپاس اشاره کرد و گفت: در دیدار و سرکشی از خانواده شهدا ۷۰ درصد را دستگاه های اجرایی عهده دار هستند.

وی بیان کرد: در راستای ارائه تسهیلات اشتغال و مسکن جامعه ایثارگر نیز در جلسه شورای بانک ها پیگیری های لازم انجام شود.

کد خبر 1737960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha