حضرت زهرا(س) کامل‌ترین بانوی عالم است

مقدسی گفت: حضرت زهرا(س) کامل‌ترین بانوی عالم است و در کلام پیامبر(ص) و ائمه اطهار جایگاه خاصی دارد لذا ائمه اطهار حضرت زهرا(س) را اسوه و الگوی خود می‌دانستند.

میثم مقدسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت شهدای غزه در کرمانشاه، گفت:حضرت زهرا(س) جهادگر عرصه تبیین واقعیت و حقیقت است. با سخنرانی‌های به موقع و دفاع از حقیقت نبوت و امامت، لفافه‌ها و پوشش‌های دروغین را از اسلام کنار زد.

مدیر کانون محبان حضرت علی‌اکبر(ع) در کرمانشاه افزود: حضرت زهرا(س) در سلوک سیاسی و اجتماعی هم نمونه کامل و عیار است. در رابطه با همسرداری و اطاعت و حمایت از امام زمان خویش سرآمد همه دوران‌ها است و تا پای جان نه از همسر، که از امام خویش دفاع و حمایت می‌کند.  

وی خاطر نشان کرد: فاطمه(س) نه‌تنها مادر امامان معصوم (ع)، بلکه تسلی‌بخش رنج ها و لحظات پرمشقت خاتم پیامبران(ص) بود و به همین جهت به «امّ‌ابیها» ملقب شده و وجود فاطمه(ع) برترین گواه این ادعا است که زنان هم می‌توانند به اوج معنویت‌هایی که رادمردان الهی رسیده‌اند، نائل شوند.

مقدسی با اشاره به اینکه مراسم ایام فاطمیه از امروز شنبه ۱۸ آذر ماه تا ۲۵ آذرماه جاری  پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در ایام شهادت حضرت زهرا(س) به همت کانون محبان حضرت علی‌اکبر(ع) مراسم شهادت آن حضرت و بزرگداشت شهدای غزه درحسینیه مقدسی و بنیاد دعبل خزاعی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیر کانون محبان حضرت علی‌اکبر(ع) در کرمانشاه اظهار کرد: این مراسم همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام سرابیان، حجت‌الاسلام احمدی، حجت‌الاسلام اشک‌تلخ، حجت‌الاسلام چغامیرزایی، حجت‌الاسلام ویس‌مرادی و یاوری خواهد بود که به ارائه سبک زندگی و سیره حضرت زهرا(س) می‌پردازند.

حضرت زهرا(س) کامل‌ترین بانوی عالم است

کد خبر 1738007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha