استقبال مادران شهر کانی‌دینار از کلاس‌های آموزش قرآن کریم

محمودی از استقبال مادران شهر کانی‌دینار از توابع شهرستان مریوان، از کلاس‌های آموزش قرآن کریم در کانون فرهنگی رب‌العالمین این شهر خبر داد.

سعدیه محمودی مدیر کانون فرهنگی رب‌العالمین شهر کانی‌دینار از توابع شهرستان مریوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: کلاسهای قرآن کریم کانون رب العالمین هر روز در محل این کانون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های این کانون با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در طول سال برگزار می‌شود، افزود: این کانون با برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه مادران و بانوان شهر کانی دینار اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم کرده است.

محمودی بیان کرد: استقبال بانوان شهر کانی‌دینار از کلاس‌های آموزش قرآن کریم این کانون ستودنی است و سعی براین است تا زمینه افزایش افراد این کلاس آموزشی فراهم شود.

مدیر کانون فرهنگی رب‌العالمین شهر کانی‌دینار از توابع شهرستان مریوان اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی ظرفیت خوبی برای تمامی اقشار جامعه در زمینه آموزس مباحث دینی و ثرآنی هستند و همه افراد جامعه می‌توانند از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 1738047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha