تاکید امام جمعه یاسوج بر تقویت و ماندگاری ظرفیت‌های مردمی در همه زمینه‌ها

امام جمعه یاسوج بر تقویت و ماندگاری ظرفیت‌های مردمی در همه زمینه‌ها از طرف حاکمیت تاکید کرد و گفت: تشییع پیکر شهدا یک فضیلت بوده که در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست ستاد بزرگداشت ایام فاطمیه و همچنین پیاده‌روی «حرم تا حرم» و تشییع شهدای گمنام در شهر یاسوج، اظهار کرد: این حرکت و سایر فعالیت‌های تاثیرگذار در زمینه مسائل دینی، فرهنگی، معنوی و اجتماعی جامعه بوده و دارای برکات فراوانی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه‌ها، گفت: با فعالیت‌هایی که در جامعه صورت می‌گیرد، روز به روز شاهد ترویج این مسئله در جامعه هستیم.

وی ضمن تاکید بر همگرایی در زمینه ترویج مسائل فرهنگی و معنوی، خاطرنشان کرد: این همگرایی در زمینه انجام فعالیت‌ها باطل کننده توطئه دشمنان بر علیه مسائل دینی، مذهبی و معنوی در جامعه است.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه با برگزاری این تجمعات تلاش دشمنان برای فعالیت‌های ضد دینی خنثی می‌شود، افزود: این انگیزه الهی و معنوی برای اهل بیت علیهم السلام بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه پیاده‌روی «حرم تا حرم» و همچنین تشییع شهدا، یادآور شد: می‌طلبد که جنبه مردمی این برنامه‌ها حفظ شود.

وی بر تقویت و ماندگاری ظرفیت‌های مردمی در همه زمینه‌ها از طرف حاکمیت تاکید کرد و افزود: تشییع پیکر شهدا یک فضیلت بوده که در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد نظم و تامین امنیت برای این برنامه‌ها را مهم و ضروری دانست و از زحمات صدا و سیمای استان جهت به نمایش گذاشتن حضور مردم در مناسبت‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1738070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha