حضور اعضای کانون شهید جهان آرا شهرکرد در محفل انس با قرآن

اعضای کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا در محفل انس با قرآن که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرکرد برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، اعضای کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا در محفل انس با قرآن که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرکرد برگزار شد شرکت کردند.

کانون فرهنگی هنری شهیدجهان آرا، یکی از مجریان طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» در استان چهارمحال و بختیاری است و برگزاری مستمر طرح ملی تلاوت نور، برگزاری طرح تفسیر نور، برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی های تلاوت، برگزاری کلاس های آموزش تجوید، صوت و لحن و اذان را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، غبارروبی و عطرافشانی قبورمطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای ۸ سال دفاع مقدس در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از جمله گوشت گرم ارسالی از موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا از جمله فعالیت های این کانون در طول سال است.

برگزاری سلسله نشست های تبیینی و بصیرت‌افزایی در مناسبت های مذهبی و ملی، برگزاری کلاس های مشاوره و نشست های تخصصی مقابله با آسیب های اجتماعی از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری شهیدجهان آرا در امام حسن مجتبی (ع) شهرکرد است.

کد خبر 1738079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha